Spauda apie UAB Pakma:

“Marijampoliečiai projektuoja, gamina ir instaliuoja įrengimus, skirtus pieno, konditerijos, duonos ir konservų pramonei. Tiesa, nuo 2003 m., pradėjus veikti įmonės filialui Kaune, asortimentas plėtėsi – pradėti projektuoti pakavimo įrenginiai duonos ir konditerijos pramonei, transportavimo sistemos, kiti nestandartiniai įrenginiai maisto pramonei. Įmonė aptarnauja tokias įmones kaip „Pieno žvaigždės“, „Žemaitijos pienas“, „Rokiškio sūris“, „Rokiškio pieno gamyba“, „Šilutės Rambynas“, „Fazer Lietuva“ ir kt.”

Glaistytų varškės sūrelių gamybos linija GSL, kurių „Pakma“ Lietuvos ir užsienio įmonėms yra pardavusi daugiau kaip 185. Naudojantis GSL linija per valandą galima pagaminti nuo 4,5 tūkst. iki 16 tūkst. varškės sūrelių.”

“Marijampoliečiai daugiausiai gaminių eksportuoja į Baltarusiją, Rusiją, Estiją ir Latviją. Pasak Didžiausią iššūkį į rytus produktus tiekiančioms įmonėms kelia įtempta politinė situacija ir kintantys valiutų kursai, dėl kurių kartais tenka koreguoti eksporto planus.”

Dalyvauja tarptautinėse parodose

“UAB Pakma dalyvauja tarptautinėse parodose 80 darbuotojų turinti įmonė ateityje planuoja plėsti užsienio klientų ratą. UAB „Pakma“ yra gavusi finansavimą dalyvavimui tarptautinėse parodose pagal Ūkio ministerijos administruojamą ES investicijų priemonę „Naujos galimybės LT“. Įmonė planuoja sudalyvauti šešiose tarptautinėse parodose Rusijoje, Vokietijoje, JAV ir Kanadoje. Įmonių dalyvavimas parodose ir produkcijos prisistatymas užsienyje yra vienareikšmiškai naudingas. „Norint eksportuoti svarbu ne tik aktyviai komunikuoti, bet ir domėtis galimybėmis. Patarčiau prisijungti prie įvairių asociacijų, kurios organizuoja eksportą skatinančius renginius bei verslo misijas. Pavyzdžiui, „Versli Lietuva“ kiekvieną mėnesį kviečia į seminarus „Eksporto klubas“, kurio metu pristatomos galimybės tiekti produkciją vis į kitą šalį“. Neseniai „Pakma“ prisijungė prie Vokietijos ir Baltijos šalių prekybos rūmų. Įmonė tiki, jog šis bendradarbiavimas padės įmonei pritraukti naudingus kontraktus ir prisidės prie žinomumo didinimo. Šiuo metu bendrovė siekia maksimaliai optimizuoti gamybą, gerinti produktų kokybę, aprūpinti inžinerinį bei technologinį padalinius naujomis technologijomis. „Nuoseklus darbas visuomet atsiperka. Greitai galėsime rinkai pasiūlyti naujų gaminių ir esame įsitikinę, jog tai padės išlaikyti konkurencingumą ir pritraukti dar daugiau užsakovų iš užsienio“

15min.lt straipsnis “Marijampoliečių sūrelių gamybos liniją naudoja dešimtyje valstybių”